عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

یک سال انتظار...

یک سال منتظر چنین شبی بودم اما افسوس هیچ کاری نکردم باز هم درخود شکستم شکستم...





اما خوشحالم تصمیماتی که به خودم قول داده بودم انجام بدم انجام دادم...
بخشیدم...بخشیدم کسانی که دلم را شکسته بودن..



یک سال انتظار سه روز سکوت سکوت سکوت باز هم دلم شکست...
این سه شب تنها شبهایی بودن که آدما دیوانه وار فریاد زدن و کسی به آنها نگفت دیوانه...



یک سال انتظار کشیدم اما باز فریادهای بی صدا سهم من شد...
یک سال منتظر داد زدن بودم اما فریادها روز موعود به سکوت تبدیل شد...



وباز هم انتظار برای یک سال دیگه...با یک دل شکسته از دست بنده هایی
 که فقط بنده هستند و بند بند وجودت را به آتش کشیده اند...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد