عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

دشمن

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ

این که می بینید می سوزد نه آتش نیست من هستم

نازنین شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ http://yekinabod.persianblog.ir

این که می بینید می سوزد نه آتش نیست من هستم

زیباست

ممنون همیشه به من لطف داری

موسوی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:46 ب.ظ http://asheghaneheto.parsiblog.com/

سلام امروز با اینجا آشنا شدم

سلام باعث افتخاره

خبرنگارجوان شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ


استقبال دودی از مرگ
بر اساس قانونی تازه در ترکیه، از این پس هشدارهای تصویری مبنی بر ضررهای سیگار روی تمامی پاکت‌های دخانی درج خواهد شد.
هشدارهای تصویری ٦٥ درصد پاکت‌های سیگار را خواهد پوشاند.انتظار می رود این کار در ترکیه باعث کاهش شمار معتادان به سیگار و ترک دخانیات شود.پیش تر سازمان مبارزه با دخانیات بریتاینا به منظور دلسرد کردن مردم و مقابله با مصرف سیگار، دست به اقدام گسترده ای زد.
ریه فاسد، گلوی سرطانی و یک پای مبتلا به قانقاریا؛ از جمله تصویرهایی است که در انگلیس روی تمامی پاکت‌های سیگار و بسته‌های تنباکو چاپ شده است.این کار به منظور دلسرد کردن مردم از مصرف دخانیات و آگاه سازی از عواقب آن است. چقدر ما جالب مردمانی هستیم که بااین وجود باز مصرف میکنیم وآنان با وجود غلم به این موضوع که تولید مرگ میکنند مرگ با چهارزان میفروشند واینگونه خودرا از درد وجدان خلاص میکنند

ممنون از توضیحات جامعه شما

فاطمه بهبودی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ http://fatimapic1.blogsky.com

سلام عکاس جوان .
کارت خوب و درسته محسن عزیز .
و خوشحالم حرکت تو رد در عکاسی میبینم .
موفق باشید

سلام ممنون خانوم بهبودی شما همیشه به بنده لطف داشتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد