عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

گزارش تصویری از مناطق جنگی جنوب

نظرات 4 + ارسال نظر
مجتبی جعفری دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.honarblog.blogfa.com

سلام محسن. منتخب شدن عکسهاتو بهت تبریک میگم.
یه لطف کن در این زمینه اطلاعاتی رو بهم بده که تو هنربلاگ بزارم.
مرسی. موفق باشی عزیزم

سلام ممنون مجتبی جان ماشالله شما که ما را شرمنده کردی با زدن خبر دیگه اطلاعات نمیخواد ممنون

رویا خمارلو دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

خوب شده...
موفق ابشید

ممنون.

محسن دزنگار جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:23 ب.ظ http://dez-negar.blogfa.com

سلام...محسن؟؟؟؟؟
واسه عکاسی اومدی جنوب ؟؟؟؟
با معرفت چرا یه خبری ندادی ؟؟؟؟

احتمالاً به خاطر شرایط اونجا و تحت تأثیر قرار گرفتن نتونستی خوب عکس بگیری...
ولی این عکسه خیلی زیباست . مثل همیشه محشره .
چرا لنز دوربینت شکست ؟؟؟؟؟؟ درکت میکنم عزیزم
ایشاالله زود خوب میشه...
به روزم...دوس داشتی بیا . منتظرتم هاااااااااااااااااا . حتماً بیا !!

سلام محسن جان اتفاقعا از دزفول هم رد شدیم ولی من با کاروان بودم

انشالله میام مزاحم میشم

آره به خاطر موقعیت اونجا بود

دوست دارم

لنز هم خدا بزرگه شاید یکی خریدم

میترا یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام...عکس خوبیه ولییییییی......... یه سوژه سمت چپ یا راست کادر کم داره که نشون بده عکست حرکت داره زندس
من شرمنده همیشه از کارات ایراد می گیرم می خوام که کارات بهتر از اینا بشه داداشی

سلام چرا شرمنده؟هر چه قدر دوست دارید نقد کنید

اتفاقا بسیار تا بسیار خوشحال میشم

ممنون بی نهایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد