عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

محکوم

بخندی می گویند جلفی

گریه کنی می گویند افسرده یی

ساکت باشی می گویند بلد نیستی حرف بزنی

حرف بزنی می گویند وراجی

تند راه بروی می گویند عجولی

کند راه بروی می گویند عشوه ی الکی می کنی

سرت را بالا بگیری می گویند مغروری

سرت را پایین بگیری می گویند خجولی

بلند حرف بزنی می گویند پر رویی

آرام که حرف بزنی می گویند بی حالی

محبت کنی می گویند جلفی

محبت نکنی می گویند سنگدلی

صادق باشی می گویند ساده لوحی

پس آن باش که هستی نه آنی که دیگران می خواهند باشی

چون به هر حال محکومی


نسیبه خلیلی

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:23 ب.ظ

قسمتی از نامه های فروغ:«بدی های من به خاطر بدی کردن نیست، به خاطر احساس شدید خوبی های بی حاصل است! حس می کنم که فشار گیج کننده ای در زیر پوستم وجود دارد... همیشه سعی کرده ام مثل یک در بسته باشم تا زندگی وحشتناک درونیم را کسی نبیند و نشناسد... ما فقط می توانیم حسی را زیر پایمان لگد کنیم ولی نمی توانیم آن را اصلا نداشته باشیم.

بدی های من چه هستند جز شرم و عجز خوبی های من از بیان کردن، جز ناله ی اسارت جویی های من در این دنیایی که تا چشم کار می کند دیوار است و دیوار است و دیوار است و جیره بندی آفتاب است و قحطی فرصت است و ترس است و خفگی است و حقارت است.

چه دنیای عجیبی است. من اصلا کاری به کار هیچکس ندارم و همین بی آزار بودن من و با خودم بودن من باعث می شود که همه درباره ام کنجکاو بشوند... نمی دانم چطور باید با مردم برخورد کرد. فقط دلم می خواهد فرو بروم و همراه با تمام چیزهایی که دوست می دارم در یک کلّ غیرقابل تبدیل، حل بشوم. به نظرم می رسد که تنها راه گریز از فنا شدن، از دگرگون شدن، از ازدست دادن، از هیچ و پوچ شدن، همین است.»

می خواست بگوید که... [شب و گریه ی مرد]

می خواست بگوید که... [سکوتی از درد]

گفتند به ما که لال مادرزاد است

این قاصدکی که باد با خود آورد

مسخره هست که...... چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ق.ظ

خیلی مسخره هست که وبلاگی طراحی کنی تا حرفهای دلت رواونجا بزنی
بعد بیای رمزگذاریش کنی............
این یعنی توهین......به مخاطبها

حق با شماست ولی بعضی از حرفها هست که لازمه آدم در سینه خودش نگه داره

مسخره هست که... چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ب.ظ

بهتره این مطالبو تودفتر خاطراتت بنویسی یا اینکه اصلا اینجا نیاری
یا درست وحسابی بیاری
اگه مشکلی پیش اومده باشه بشه کمکتون کرد.
بنی ادم اعضای یکدیگرند.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد