عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

میهمانی...

دیشب به مهمانیت آمدم.... ، صدایت کردم ، میان آن همه میهمان ، اما انگار که تنها و تنها من بودم و شما....
چه خوب صدایم را شنیده ای ، شاید گوش کر سر من قادر به شنیدن جواب شما نبود ، اما بعد از آن باران که بر شوره زار کویر دلم بارید ، قلبم آرام گرفت... 
امروز سرخوش بودم از آن میهمانی ، و آرام گرفته بودم بعد از آن همه بیقراری ، نمیدانم چه بده و بستانی بین چشم ها و دل است که تا آن یکی بارانی نشود دیگری آرام نمی گیرد....

دیشب مهمانم کردی... حالا دیگر این را خوب میدانم که تا نخوانیم ، نمی خوانمت ، خواندم و خواستنم هم از توست و چه خواستنی دلبری هستی برای این دل من...


پینوشت:
صبر کن، و صبر تو فقط براى خدا و به توفیق خدا باشد! و بخاطر (کارهاى) آنها، اندوهگین و دلسرد مشو! و از توطئه‏ هاى آنها، در تنگنا قرار مگیر!
خداوند با کسانى است که تقوا پیشه کرده‏ اند، و کسانى که نیکوکارند.

النحل-127،128
مجتبی اسدی (ماهان نیوز)
نظرات 2 + ارسال نظر
زینب نیک نجات یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ http://www.amaan.blogfa.com

سلام
خبر به روز رسانی یکشنبه "ها"یم را میدهم...

سعی ام بر اینه که توی هفته های تابستانی،یکشنبه ها بروز باشم...
امروز شما رو برای همه ی یک شنبه ها دعوت میکنم.
همچنان منتظر نقد و نگاه ارزشمند شما هستم.
با احترام

سلام ممنون آفرین خوبه ولی خیلی کمه

زینب نیک نجات یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.amaan.blogfa.com

دست به قلمتون هم خوب هست...
آفرین به شما.
خوش باشید تویه مهمانی خدا...
عکس پست قبلیتون هم جالب بود.و سیاه و سفید کردنش هم کاملا بجاست و بهش میاد.
موفق باشید

ممنون زینب خانوم بعضی از متنها مال خودم هست بعضی ها متل دوستانتشکر به خاطر نظر ارزشمند شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد