عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

یقین دارم

یقین دارم تو هم من را تجسم می کنی گاهی

 

به خلوت با  خیال من تکلم می کنی گاهی

 

هر آن لحظه که پیدا می شوی از دور  مثل من

 

به ناگه دست و پای خویش را گم می کنی گاهی

 

چنان دریا ، نا آرام و توفانی  تو  روحم  را

 

اسیر موجهای پر تلاطم   می کنی  گاهی

 

دلم پر می شود از اشتیاق و خواهشی  شیرین

 

در آن لحظه که نامم را ترنم می کنی گاهی

 

همه شعر و غزلهای پر احساس  مرا با شوق

 

تو می خواهی و زیر لب تبسم می کنی  گاهی

 

تو هم مانند  من لبریزی از شور جنون عشق

 

یقین دارم تو هم من را تجسم می کنی  گاهی

نظرات 3 + ارسال نظر
و دلم می گوید پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم . سلام. شعر قشنگی بود. چرا نداره :) موفق باشید.

ممنون

زینب نیک نجات جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.amaan.blogfa.com

شعر جالبی بود..
فقط تویه بیت یکی مونده به آخر :"تو می خواهی و زیر لب تبسم می کنی گاهی" :
اگه شعر از خودتونه تو این مصرع فکر کنم "میخوانی" از میخواهی بهتر باشه.
اگه هم مال کسی دیگه ای هست فکر کنم میخوانی درستش باشه...

اگه هم نیست من عذر خواهی میکنم.
موفق باشید

ممنون این متن مال من نیست
فقط به احساسات من نزدیک بود و گذاشتم
ممنون از انتقاد شما
خواهش میکنم نیازی به عذرخواهی نیست انتقاده دیگه

*** شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ

چه احساسه قشنگی دارین
شعر زیبایی بود ممنون

ممنون دوست عزیز ولی ایکاش اسم خودتون را درج میکردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد