عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

دریا

سکوت دریا را خیلی دوست دارم به آدم آرامش میده ولی بعضی وقت ها آدم را یاد خاطراتی

می اندازد که قلب آدم را میشکنه و آدم دلش میگیره

سکوتش را دوست دارم صدایش مثل آوای بی صداست

مثل...

نمیدونم...

شاید هم اشتباه میکنم...

راستی شما هم از دریا خاطره دارید؟

نظرات 5 + ارسال نظر
*** یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

آره منم از دریا خاطره های زیادی دارم و دریا رو هم خیلی دوست دارم

ممنون

*** یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

در ضمن عکس خیلی زیبایی بود

ممنون دوست عزیز لطف داری

زینب نیک نجات یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ http://amaan.blogfa.com

سلام
عجب عکسی شده.خیلی رمانتیک...

سکوت پر تلاطم دریا واقعا روح نوازه...
به لطف همسایگی با دریا خاطره هم زیاد دارم ازش...

ممنون از این ثبت زیبا.

ممنون از نظر پر احساس و پر انرژی شما خانوم نیک نجات
شما همیشه به بند لطف داشتید

و دلم می گوید دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ http://vadelammigoyad.ir/

بسم الله الرحمن الرحیم . سلام . منم دریا رو خیلی دوست دارم . علی الخصوص در فصلی غیر تابستون که هم آب دریا تمیزتره . هم آدمهای کمتری کنار دریاند و می تونی راحت با خودت و دریا خلوت کنی. زیارت تون قبول :)

ممنون من خودم از دریا خاطرها دارم
دریا را با تمام آرامش و سکوتش دوست دارم
کودکانی را میدیدم که کنار دریا شاد و خوشحال بازی میکردند
بهم آرامش زیادی میده

شریفی سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ http://photoframe.mihanblog.com/

سلام
این آدرس وبلاگ منه زیاد توش عکس نداره ولی بهش سر بزنین و نظر بدین

ممنون

ممنون چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد