عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

یاد کلاس اول بخیر

یاد کلاس اول بخیر
زمانهای ما نه اینگونه جشنها بود نه اینگونه مراسم ها
خوش به حالشون
وقتی برای گرفتن این گزارش رفتم خیلی دلم سوخت
دلم گرفت به خاطر عمری که رفت
و خاطراتی که هرگز تکرار نشد
مهم نیست
مهم این است که الان اینجا هستم و میتوانم خاطرات این کودکان شیرین را با دوربین خود
ثبت کنم...

ادامه گزارش تصویری

نظرات 2 + ارسال نظر
HonarBlog.BlogFa.com جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ http://HonarBlog.BlogFa.com

قول داده بودم شما دوستای مهربونمو بابت پیامهای زیبای تبریکتون در روز تولدم سورپرایز کنم. حالاهم موعد اون شیرینی بیست و یکسالگیم رسیده...
پس بدو بیا هنربلاگ و رادیو ستاره رو با برنامه های شادش دانلود کن که مطمئنم از شنیدنش لذت میبری...
علاوه بر رادیو ستاره که به همین مناسبت افتتاح شده، چهارتا کلیپ دیدنی هم هست که مطمئنم از دیدنشون لذت می بری... منتظرتما... پاشو بیا که دعوتی[گل]

و دلم می گوید یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ http://vadelammigoyad.ir/

بسم الله الرحمن الرحیم . سلام . ماهان نیوز باز نمی شه :( . موفق باشید. یا حق.

بسم الله الرحمن الرحیم

ممکنه سایت مشکل داشت

دوباره امتحان کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد