عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

رژه نیروهای مسلح در کرمان

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه شریفی یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ http://PhotoFrame.mihanblog.com

زیبا بودن

ممنونم از راهنمایی ها و نقد هایی که تو عکاسی خیلی کمکم میکنه سعی میکنم بار دیگه این نکته هارو رعایت کنم

در ضمن من داشتم از انعکاس فضا ی حموم توی آب عکس میگرفتم این کوچولو هم اومده بود بالا ببینه من دارم به چی نگاه میکنم چیزه خاصی توجهش رو جلب نکرده بود

()ممنون نه به زیبایی عکسهای شما

خواهش میکنم وظیفست

اگر اینو داشتی میگرفتی پس عکس ضعیفی

حالا بازم بیارش جلسه بازم ببینمش اشکالاتو بهت میگم

موفق باشید...

و دلم می گوید یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ http://vadelammigoyad.ir/

بسم الله الرحمن الرحیم. سلام . آفرین . عکس های رژه تون خیلی خوب شده . موفق باشید. یا حق.

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

ممنون از لطف شما

شما هم موفق باشید...

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ب.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
چه عکسای قشنگ و یکدستی
چقدر من این رژه هارو دوست دارم
آدم لذت می بره از این همه نظم

ممنون

سلام...ممنون لطف دارید

رویا خمارلو شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام...فریم های ثبت شده فریم های قوی هستند..همین طور که چندتا از عکسها به دلیل جاگیری نا مناسبت اون طوری که باید باشه نبوده.ولی گزارش تصویریت شروع خوبی داشت ولی پایان خوبی نداشت..به نظر من البته.. در کل گزارش تصویری خوبی شده...و تبریک میگم.بهت..

سلام ممنون از اینکه وقت شریفتون را برای دیدن عکسها گذاشتید

و ممنون از نظر و انتقاد شما

این که گفتید جا گیری بله درسته اونجا محدودیت جا بود

به هر حال ممنون از انتقاد سازنده شما

ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد