عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

دو چیز...

دو چیز را نباید شکست:

1-دل زن را...

2-غرور مرد را...

پس خدایا چرا هر بار به هر نحوی وفتی که دل

هیچ کس را نشکستم ولی غرورم شکسته شد؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا زمانی هرگز کسی را ترک نکردم ولی دیگران ترکم کردن؟

چرا خدا جون؟خودت میدونی من نخواستم به بنده هایت صدمه بزنم

نخواستم...

ولی هرکس بهم رسید شک کرد

درک نکرد

و ترکم کرد

ولی با این حال تنها کسی که منو ترک نکرد تو بودی

ولی دلم خیلی شکسته و تو دوای دل پر دردم باش...

آمین یا رب العالمین...

.......................................................................................

پ - ن:برخی از دوستان با انتقادهای خودشون

بنده را وادار کردند تا دیگه پست هایم را

رمزدار ننویسم منم به انتفادشون احترام

گذاشتم و پستها را آزاد گذاشتم

پس خواهشا برداشت های گوناگون از پستها نکنید

چون اینها فقط دلنوشته هستند و هیچگونه اعتبار دیگری ندارند

و دلنوشته هم دلنوشته است دلیل بر اتفاق پیش آمده ندارد

با تشکر...

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه شریفی جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ http://photoframe.mihanblog.com/

بیخیال فاطمه خانوم میگذره

[ بدون نام ] جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام.
یه سوال؟
دلنوشته مگه حرف دل نیست؟

سلام بعضی اوقات است ولی بعضی اوقات نیست
بعضی اوقات احساسه

رباب جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ http://http//khodam.photoblog.ir

سلام، چقدر جالب...چه نگاه دقیقی... ومتاسفم ازینکه محبتت رو نثار کسایی کردین که لیاقتشو نداشتن... امیدوارم ازین به بعد زندگیتون سرشار از خوشیها باشه... موفق باشین...

سلامممممممممممممممم ممنون
من هرگز به این فکر نکردم که محبتم را نثار کسی کردم که لیاقت نداشه چون اگر نداشت نثارش نمیکردم ولی بعضی از آدما دوست دارن بعد از مدتی تنها باشن آزاد باشن و خیلی ها را از زندگی حذف میکنن
اگر کسی لیاقت هم نداشته نگفتم نداره چوت اونی که میدونه کی لیاقت داره کی نداره خداست...
ولی خوب با اینکه بعضی وقتها دلم میشکنه و غرورم خورد میشه ولی هرگز به فکر انتقام نبودم و هرگز از کسی انتقام نگرفتم
و همیشه گفتم خدایا سکوت میکنم ولی اون بنده ای که دل منو شکست دلش را نشکن و همیشه شادی را به زندگیش بیار این آرزو یک احساس خوب بهم دست میده و همیشه آرزو دارم هرکس که با من بود در کنارم بود یا هست شاد باشه خوشحال باشه و خوشبخت...
ممنونننننننننننننننننننننننننننن انشالله شما هم همیشه شاد شاد شاد باشید

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

نمیدونم چی بگم
یه جورایی حرف دل منم بود!
احسنت

ممنوننننننننننننننننننننننننننننن لطف دارید
شاید حرف دل خیلیها باشه و شاید همین دلیل بود که تصمیم گرفتم این مطلب را بنویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد