عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

Recovery

دوستان فرشته های بی بالند           تقدیم به فرشته های بی بالم که به داشتنشون میبالم

بعد از چند روز بیماری و خانه نشینی بالاخره به

کوری چشم دشمنان اسلام ریکاوری شدیم

به دنیای نت

اینجا لازمه یاد آوری کنم که داشتن دوستان خوب

کسانی که هر لحظه به یادت هستن

کسانی که هر لحظه دعا میکنن خوب شی و برگردی

کسانی که با اس با زنگ و با محبتشون بهت میفهمونن

که تنها نیستی بهت امیدواری میدن

بهت پا میدن تا دوباره حرکت کنی نعمته نعمته نعمته

و خدا را هزاران هزار بار شکر میکنم که من از این

نعمت بزرگ بی نسیب نماندم

ناگفته نماند که دوستان بی معرفتی هم داشتم که زمان

مشکلات به یادشان بودم ولی حتی با دیدن غیبت من

در دنیای نت به خودشون زحمت ندادن حالی بپرسن

راستی عید هم پیشاپیش به همه دوستان با معرفففففففففففففففت

و بی معرفت مبارک باد انشالله همیشه دلاتون

شاد و لبانتون خندان باشد...

راستی دوستان بی معرفت:

شاید شماها بی معرفت باشید ولی هرچی نباشه

اسم دوست را یدک میکشید...

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه شریفی چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://photoframe.mihanblog.com/

به دنیا ی نت خوشششش آمدید انشالله همیشه سلامت باشید

ممنون خانوم شریفی
به همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد