عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

گنجیشکک اشی مشی

نمیدانم به کدامی گناه اسیر این قفس شدی تو؟؟

نمی دانم زخم روی صورتت از چیست؟؟

نمیدانم تا کی آزادی را از تو گرفتند؟؟

نمیدانم با آن چشمان زیبایت به کجا مینگری؟؟

نمیدانم ای گنجیشکک!!

اما من میدانم که تو زیبایی و خداوند تو را آزاد آفریده

میدانم روزی آزاد میگردی

اما نمیدانم

اما نمیدانی آزادی را با مرگ خود به دست می آوری

یا دل رحم یک خالق

که تو را اول میخرد و بعد آزاد میکند...


پ : ن :نویسنده خوبی نیستم و فقط حس خودمو نوشتم همین...



نظرات 7 + ارسال نظر
ENFEJAR چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ http://enfejaar.persianblog.ir/

سلام
عکس عجیبی بود
ممنون

سلام ممنون آره حس عجیبی داره

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ق.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
حستو قشنگ بیان کردی
احسنت

ولی این مطمئنی گنجشکه؟
چقدر دلم برای یاکریم های کرمان تنگ شده...

سلام ممنون فاطمه خانوم مرسی حسی که من دارم شاید خیلی های دیگه هم داشته باشن
ظاهرا که گنجیشکه
مگه اونجا یاکریم نداره؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ

فاطمه شریفی پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ http://photoframe.mihanblog.com/

واقعا زیباست هم شعرش هم عکسش آفرین

ممنون مرسی خانوم شریفی بزرگوار و عزیز

امیر جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ق.ظ

mercii heset khobe
dellam sokht barash

مرسی امیر عزیز منم خیلی دلم براش سوخت

میترا جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

این همون گنجیشکایی نیستند که یه یارو که کمی شیرین عقله و خدا شفاش بده نزدیکای ناصر خسرو می فروشه؟
با یارو دعوام شد ...نفرینم میکرد...البته اگه همونی باشه که میگم... تو دلم انقدر نفرینش کردم ...تا مدتها کسل بودم بابت صحنه ایی که دیده بودم...الان باز یاداوری شد برام

نه اینجا کرمانه
برای هر کس که یک ذره عاطفه داشته باشه این صحنه ها دردناکه

ترانه سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ق.ظ

ziba bood.

مرسی ممنون لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد