عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

یادواره شهدای سرباز استان کرمان با حضور فرمانده نیروی انتظامی

نظرات 2 + ارسال نظر
من خود آن سیزدهم سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ http://h2s-gh.blogfa.com

سلام دوست من
واقعا از وبلاگ و نوشته های زیباتون لذت بردم و به مشتری ثابت وبتون تبدیل شدم.
من هم یه وبلاگ دارم که خوشحال میشم به دیدنش بیاید و باهم تبادل لینک داشته باشیم.
اگه مایل به تبادل لینک بودید وبلاگ من رو به اسم من خود آن سیزدهم لینک کنید و بعد من رو خبر کنید که وب زیباتونو لینک کنم.
ممنون[گل]

رباب سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ق.ظ

عکسهای خبری خوبی بودن...
اون مادری ک گریه میکرد رو از همه بیشتر دوست داشتم...
کاش فقط ذره ای رفتنشونو درک میکردیم...اونهاییکه همیشه ناظر حال ما هستن...

کاش فقط ذره ای رفتنشونو درک میکردیم...اونهاییکه همیشه ناظر حال ما هستن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد