عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

آمدم تا ببینی چه از این دل مانده است

آمدم تا ببینی چه از این دل مانده است


چه از این کشتی پهلو زده در گل مانده است


دوباره آمدم اما اینبار نه با


اشکهای شبانه ام که با


زبانی از جنس سادگی ،


دلتنگی و انتظار


با زبان ساده عشق آمدم


بعد از اینکه تمام غم نوشته ها ،


اشکهای شبانه ام 

در چشم بر هم زدنی از بین رفت


توبه کردم که دیگر هرگز ننویسم 

و مدتی هم


بر سر عهدم ماندم اما چه کنم که



عاشق نوشتن


هستمو البته توبه شکن و اینبار توبه کردم


دگر توبه ی بیجا نکنم


حالا آمده ام تا دوباره شروع کنم


از نو ، از اول!


و آنقدر شکست خوردن را تجربه می کنم تا


راه شکست دادن را بیاموزم

نظرات 1 + ارسال نظر
رباب شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ http://khodam.photoblog.ir

:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد