عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

پر از اشکم

پر از اشکم ولی می خندم به سختی . . .

به قول فروغ که می گفت :

شهامت می خواهد سرد باشی و گرم بخندی !

نظرات 1 + ارسال نظر
قفـــــــــــس ویـران شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ http://www.cageveran.blogfa.com/

به انتظار زمستان نشسته ام

به انتظار شب یلدا

پاییز آمد و رفتنی شد...

جای خالیت پر رنگ تر شده

و من تنهاتر شدم

بیقرار شدم....

دست خودم نیست !

ولی امید دارم

و به انتظار می نشینم تا روزی روزگاری ، دوباره متولد شدن را با " تو " تجربه کنم !

راستی

آرام جانم

زمستان نزدیک است

و هوا سرد

لباس گرم بپوش

و شال گردنت را محکم تر ببند...

سپاس به خاطر شعر زیبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد